Monday 18 November 2013

Surprise.... Bahagian 2

Malam Birthday

Malam tu aku wat kan kek utk dy.. beria2 aku.. I want to make it sooo special for him.. hasil karya aku.. terjadilaa kek ni.. tapi kalu ikot rasa masih banyak yang perlu diperbaiki.. tapi xpelaa.. yang penting buat ikhlas dan penuh kasih sayang.. (ayat masterchep)


lebih kurang pukul 1145 kek ini berjaya disiapkan.. pukul 12 dah dekat! disebabkan hadiah surprise aku dah kantoi aku amik keputusan utk mendedahkan isi nye.. so tepat kol 12 aku nyanyi lagi happy bday utk dy.. sambil bagi hadiah ni..


Kad ni pun aku tempah khas from my opis mate.. custome made tau! Macam comel je.. hehe

Hari Birthday

Pagi2 dah siap2 nak masak.. hubby request nak mee kari.. hasil karya aku... eh mak aku yang tolong.. terhasillah mee kari yang marvelous ni..






Tghahari kami sekeluarga sambutlaa bday hubby.. adik aku pun turut serta dalam jamuan kecil ni.. ni atas permintaan hubby aku jugak..




Malam tu ajak cik pati & family datang rumah.. makan2..

Post birthday --> to be continue

2 comments:

  1. wow bestnyeee kek diaaa
    memberi inspirasi to me
    love ketat-ketat kek coklat

    ReplyDelete
  2. hehe.. tq.. buat kek dengan kasih sayang.. :)

    ReplyDelete